Something About My Love

Something About My Love

Wednesday 4 April 2012

Pengalaman Salah Sebut Judul Lagu

Kejadian 1 - Ketika menemuramah @Alan_UNIC minggu lepas, saya ingin nyatakan kepada Alan yang saya cukup menggemari lagu terbaru UNIC ciptaan Bazli. Namun, instead of saying lagu 'Seiring Sehaluan', saya TERsebut Seiring Sejalan! 

Nasib baik Alan buat muka selamba dan terus betulkan saya. (Kalau ikutkan, memang malu sangat masa tu. Tapi nasib baik Alan tak ketawakan saya! huhu.) 

Seiring Sejalan adalah lagu Broery Marantika dengan Sharifah Aini. -Husaini, Munsyeed{Dot}Com



Kejadian 2- Sewaktu kali pertama berjumpa dengan Hisham Ahmad (Ex-Inteam) di USM Penang untuk Konsert Inteam Reunited, dengan 'shy-shy cat', saya tegur, "Abg Syam, sedap la lagu Permata Yang Hilang nyanyian Dehearty." 

Hisham tersenyum dan menjawab, "Permata Yang Hilang itu buku. Lagu kami Permata Yang Dicari." 

Terus saya senyap! Muka merah menahan malu!
(Serius tak tahu Permata Yang Hilang itu judul sebuah buku. Sebab masa itu ingat Permata sahaja." -Husaini, Munsyeed{Dot}Com

No comments:

Post a Comment

Chienta Sofea Writing About Everything

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...